L@V!N

L@V!N

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 52716
تعداد مطالب : 142
تعداد نظرات : 159
تعداد آنلاین : 1



(`'•.¸(`'•.¸* سهراب سپهری *¸.•'´)¸.•'´ )

من و این داغ در تکرار مانده

من و این عشق بیدار مانده

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

دلم بین در و دیوار مانده .

روی آن شیشه ی تب دار تو را ها کردم

اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم

شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را

عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم .



نظرات شما عزیزان:

Lina
ساعت0:01---17 تير 1391
سلام وبت باحاله و آهنگو آپ هات ازون باحالتر.من که عاشقت شدم

sahra
ساعت21:18---10 تير 1391
salam webe khobo ghashangi dari be webe man ham sar bezan rasti
agar mayel be tabadole link bodi khabar bedeh va mano ba namee (only love) link kon roze khobi dashte bashi bye
sahra26.loxblog.com





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: L@V!N تاريخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
تا انتهای زندگی دوستم خواهی داشت؟ - نه ، تا انتهای خودم دوستت خواهم داشت . . .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lavin.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com